Wyodrębnienie Polski jako odrębnego Ekosystemu w globalnej organizacji Bombardier Transportation zaowocowało powołaniem nowego kierownictwa. Szefem Ekosystemu Polska został Sławomir Nalewajka, który skoncentruje się na rynkach systemów sterowania ruchem kolejowym i zintegrowanych systemów transportowych a odpowiedzialność za kierowanie biznesem taborowym oraz serwisem pojazdów szynowych przypadnie Andrzejowi Rębaczowi.
Sławomir Nalewajka w Bombardier Transportation pracuje od 25 lat. Wraz ze swoim zespołem odpowiadał za adaptację nowego komputerowego systemu sterowania ruchem kolejowym na potrzeby polskiego rynku (1993 r).
Następnie w roku 2003 został mianowany prezesem zarządu BT (ZWUS) w Katowicach. Należy wspomnieć, że od 1999 r. jest prezesem zarządu spółki joint venture BT (Rail Engineering) w Warszawie.
Andrzej Rębacz wieloletni pracownik Bombardier Transportation w Łodzi (od 1985 roku). W 2001 r. został prezesem zarządu Bombardier Transportation Customer Service w Łodzi. Od 2007 pełni też funkcję wiceprezesa zarządu Bombardier Transportation Polska oraz dyrektora naczelnego łódzkiej fabryki.
Jak wiadomo, Bombardier jest największym międzynarodowym inwestorem w branży transportu kolejowego w Polsce. Zatrudnia w oddziałach w Katowicach, Łodzi, Warszawie i Wrocławiu ponad 2000 osób.
Działalność koncernu obejmuje produkcję:
nadwozi lokomotyw, pociągów regionalnych i dużych prędkości, produkcję ram wózków, produkcję aparatury elektrycznej, projektowanie i produkcję systemów sterowania i kierowania ruchem kolejowym, serwis utrzymania pojazdów szynowych.