Interferie dobrze wykorzystują turystyczny „boom” w Polsce

Możliwość komentowania Interferie dobrze wykorzystują turystyczny „boom” w Polsce została wyłączona Biznes

Rozmowa z Piotrem Sosińskim, prezesem Interferie o tym, jak najlepiej zaspokoić wakacyjne potrzeby Polaków.

Piotr Sosiński, Interferie

 

Rok 2016 jest dobry dla polskiej turystyki. Jaki udział w tym sukcesie branży mają Interferie? Czy zachęcanie Polaków do spędzania wczasów w naszym kraju odnosi skutek?

Spółka Interferie ma jedną z największych sieci hoteli w Polsce, zarówno w górach, jak i nad morzem. Nasza oferta jest zróżnicowana – od czterogwiazdkowych obiektów po ośrodki wczasowo-sanatoryjne. Dzięki temu trafiamy w potrzeby różnych klientów. W tym roku Interferie sprzedały 90 proc. swoich usług jeszcze przed wakacjami. Od 20 lat obsłużyliśmy już ponad 7,5 mln klientów. Polacy coraz chętniej spędzają wakacje w kraju, między innymi ze względu na niestabilną sytuację poza jego granicami. Ale najskuteczniejszy jest tzw. marketing szeptany – nasi zadowoleni klienci po prostu polecają nas swoim znajomym.

Jakimi obiektami turystycznymi dysponują Interferie? Jakie są ich najważniejsze atuty?

Pod zarządem spółki Interferie S.A.: Interferie Sport Hotel Bornit w Szklarskiej Porębie, Interferie Aqua Park Sport Hotel Malachit w Świeradowie Zdroju, Interferie Argentyt w Dąbkach, Interferie Barbarka w Świnoujściu, Interferie Cechsztyn w Ustroniu Morskim, Interferie Chalkozyn w Kołobrzegu i Interferie Głogów. Nasze obiekty ulokowane są w najpiękniejszych regionach Polski i oferują aż 2100 miejsc noclegowych. Mamy szeroką ofertę pakietów, która zadowoli każdego: rodziny z dziećmi, turystów indywidualnych i grupy zorganizowane. Zapewniamy bogate zaplecze rekreacyjne m.in. pełnowymiarowy basen z zjeżdżalniami w Szklarskiej Porębie, nowoczesny aquapark i salę do gier zespołowych w Świeradowie-Zdroju, znakomitą kuchnię i nowoczesną bazę zabiegową i rehabilitacyjną we wszystkich obiektach. A to wszystko w naprawdę przystępnej cenie.

Jakie tendencje występują w branży turystycznej i czy kształtowanie oferty turystycznej musi również uwzględniać zmiany, jakie zachodzą w stylu życia Polaków?  

Polacy chcą wykorzystać urlop nie tylko na odpoczynek, ale też na aktywności, na które nie mają czasu na co dzień. Zaliczają się do nich również sport i zdrowa dieta. Interferie już w 2012 r. wdrożyły strategię, która wyprzedziła te trendy. To „Sport i zdrowie przez cały rok”. Oferujemy masaże, dostęp do basenów, sal fitness i stref SPA. W ofercie mamy też zdrowe, lekkie posiłki i świeżo wyciskane soki. Jednocześnie zachęcamy gości do korzystania z atutów lokalizacji, np. ścieżek rowerowych przebiegających w okolicy naszych obiektów.

Hotel Bornit w Szklarskiej Porębie został w tym roku wyróżniony godłem Teraz Polska. Dzięki jakim walorom obiektu udało się zdobyć to zaszczytne wyróżnienie?

Kapituła doceniła go jako przemyślany produkt turystyczny. Hotel Bornit to idealne miejsce dla osób, które z jednej strony poszukują możliwości aktywnego wypoczynku, a z drugiej chcą go połączyć z ofertą SPA&Wellness na najwyższym poziomie. Obiekt w Szklarskiej Porębie spełnia właśnie te funkcje. Znajdują się w nim pomieszczenia do przechowywania sprzętu sportowego, sala odpraw drużynowych i myjnia dla rowerów. Z myślą o sportowcach przygotowaliśmy również specjalne łóżka XXL. Na terenie hotelu znajdują się także centrum rekreacji z pełnowymiarowym basenem, strefa dla dzieci ze zjeżdżalniami i atrakcjami wodnymi, sala fitness, wypożyczalnia sprzętu sportowego, strefa rozrywki dla całych rodzin oraz baza odnowy biologicznej z szerokim wachlarzem zabiegów. Naszą strategię „Sport i zdrowie przez cały rok” widać nawet w menu hotelowej restauracji, która oprócz potraw kuchni polskiej i europejskiej serwuje dania typu fit a także przed hotelem, gdzie stoi olbrzymi rower, służący jako okoliczna pamiątka do zdjęcia.

Czy 2017 rok będzie równie dobry dla polskiej turystyki? Jakie plany rozwoju usług turystycznych  na najbliższy rok mają Interferie? 

Możemy zakładać, że rok 2017 będzie równie dobry jak 2016, jeśli nie lepszy. Polacy coraz częściej decydują się na odpoczynek w kraju. Widzimy to zresztą po tym, że wielu naszych obiektów ma już zarezerwowane miejsca na przyszłoroczne wakacje. Interferie dbają o ciągły rozwój swojej oferty i na przyszły rok planują dalsze dostosowywanie standardu swoich obiektów do oczekiwań klientów. Zamierzamy również konsekwentnie realizować strategię „Sport i zdrowie przez cały rok”, gdyż jak widać przynosi ona zakładane efekty.

Udostępnij...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone