Jak Wroclavia wspomaga personel medyczny

Możliwość komentowania Jak Wroclavia wspomaga personel medyczny została wyłączona Aktualności

Pandemia koronawirusa to sytuacja bezprecedensowa, która zmienia sposób myślenia, życia i pracy w ujęciu globalnym. Każdego dnia na pierwszej linii frontu z rozprzestrzeniającym się wirusem walczą pracownicy placówek ochrony zdrowia. W odpowiedzi na ich potrzeby, dyrekcja Centrum Handlowego Wroclavia zdecydowała o zorganizowaniu akcji pomocowej.

Wroclavia, centrum handlowe fot. mat. prasowe PHOTO OF THE FACILITY

Wroclavia należy do grupy Unibail-Rodmaco-Westfield, która działania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu zawsze traktowała priorytetowo.

– W czasie epidemii nie może być inaczej – podkreśla Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii. – Jesteśmy zainteresowani naszymi sąsiadami i uważnie słuchamy próśb o wsparcie lokalnych inicjatyw. Widząc, jak wielkim poświęceniem każdego dnia wykazują się pracownicy placówek medycznych, naszą pomoc skierowaliśmy właśnie do nich.

Dyrekcja Wroclavii zdecydowała m.in. o włączeniu się w akcję #NaRatunekRatownikom i przekazała prowiant dla ratowników medycznych z Kliniki Anestezjologii i Intensywnej Terapii w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym przy ul. Borowskiej. Produkty spożywcze o długim terminie ważności zabezpieczają personel na wypadek sytuacji, w której placówka zostałaby objęta kwarantanną. Tak stało się do tej pory we Wroclawiu m.in. na oddziale onkologicznym w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym przy ul. Kamieńskiego.
Wroclavia przekazała również darowiznę na rzecz akcji, w ramach której powstają przyłbice ochronne dla pracowników służb medycznych (https://zrzutka.pl/folia). Wykorzystywana do tego jest technika druku 3D.

 

drukowanie przyłbic fot.Politechnika Wrocławska

Do tej pory organizatorzy akcji przekazali do dolnośląskich szpitali prawie 3,5 tysiąca przyłbic. Blisko tysiąc kolejnych powstanie dzięki wsparciu udzielonemu przez Wroclavię. Środki ochrony trafią do lekarzy i ratowników szybko, bo produkcja jednej przyłbicy trwa kilkanaście sekund. W efekcie akcji przyłbicę otrzyma nawet co 3 pracownik służby zdrowia na Dolnym Śląsku.

fot. mat. prasowe

– Pandemia to czas, w którym należy się zjednoczyć i działać razem, aby pokonać kryzys. W czasie, który jest trudny pod wieloma względami, potrzebę zrobienia „czegoś dobrego” traktujemy jako obowiązek – podsumowuje Małgorzata Woźniak.

 

Grupa Unibail-Rodmaco-Westfield działania wspierające służby medyczne i inicjatywy lokalne w dobie epidemii traktuje jako oczywisty obowiązek. Oprócz Wroclavii, tego rodzaju aktywność podjęły inne centra handlowe należące do grupy URW Polsce, które działają w Warszawie. Westfield Arkadia pomaga rodzinom zmagającym się z problemami finansowymi, dostarczając im podstawowe produkty spożywcze, wspiera też zakup artykułów ochronnych dla szpitala zakaźnego na Woli. Podobne działania podjęła Galeria Mokotów, która wspiera szpital MSWiA oraz CH Ursynów pomagające Instytutowi Onkologii. Galeria Wileńska zaangażowała się w pomoc osobom samotnym i seniorom, wspierając inicjatywę dostarczania im posiłków z praskich restauracji.

 

Informacje o Wroclavii
Wroclavia to wyjątkowe lajfstajlowe centrum handlowe, które wniosło na wrocławski rynek nowy standard usług, innowacyjną architekturę i przyjemną, ożywioną atmosferę, oferując w samym centrum Wrocławia niezwykłe doświadczenia zakupowe i rozrywkę na najwyższym poziomie.

Unibail-Rodamco-Westfield jest wiodącym światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 65,0 mld euro na dzień 30 czerwca 2019 r., z czego 86% to obiekty handlowe, 7% – biura, 5% – obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 2% – obiekty usługowe. Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 92 centrów handlowych, w tym 55 sztandarowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Centra Unibail-Rodamco-Westfield odwiedza rocznie 1,2 mld osób. Dzięki swojej obecności na 2 kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia.

Dzięki wsparciu 3700 profesjonalistów oraz swojej wybitnej reputacji i know-how, Grupa Unibail-Rodamco-Westfield jest idealnie przygotowana do generowania najwyższej wartości i rozwijania projektów światowej klasy. Obok istniejących aktywów Unibail-Rodamco-Westfield realizuje także warte 10,3 mld euro projekty deweloperskie.

Unibail-Rodamco-Westfield wyróżnia się także programem Better Places 2030, który stawia sobie za cel stworzenie jeszcze lepszych obiektów spełniających najwyższe standardy ochrony środowiska i przyczyniających się do rozwoju przyjaźniejszych miast.
Akcje Unibail-Rodamco-Westfield są notowane łącznie na giełdach Euronext w Amsterdamie i w Paryżu (skrót Euronext: URW), a w obrocie równoległym także w Australii poprzez instrument CDI. Grupa otrzymała rating A od agencji Standard & Poor’s oraz A2 od agencji Moody’s.

Więcej informacji na temat Unibail-Rodamco-Westfield na stronie www.urw.com

materiały prasowe:  Wroclavia

Udostępnij...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone