Współpraca przedsiębiorcy z dziennikarzami powinna wiązać się z przestrzeganiem kilku kluczowych reguł. O tych zasadach oraz o potrzebie budowania pozytywnych relacji z mediami, we wrocławskim Idea Hub opowie Justyna Kościelna, dziennikarka związana z Radiem Wrocław.
Justyna Kościelna opowie, w jaki sposób wyróżnić się na tle innych firm, zabiegających o uwagę mediów. Zdradzi również, które z informacji szczególnie przyciągają uwagę dziennikarzy oraz omówi zasady, o jakich warto pamiętać podczas rozmowy z przedstawicielami mediów. Uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się też z dobrymi praktykami, obowiązującymi w mediach i dowiedzą się, które błędy są najczęściej popełniane w tego rodzaju kontaktach, a także jak ich unikać.
Justyna Kościelna jest dziennikarką i blogerką. Z mediami związana jest od dwunastu lat, pracowała m.in. jako szef działu kultury w Gazecie Wrocławskiej, redaktor tygodnika miejskiego Wieczór Wrocławia oraz wydawca serwisów internetowych Gazetawroclawska.pl i Naszemiasto.pl. Obecnie jest zatrudniona w Radiu Wrocław jako wydawca serwisów internetowych.
Warsztaty „Przedsiębiorco nie bój się kontaktów z mediami” odbędą się 26 lutego w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: www.kontaktyzmediami.evenea.pl.