Kreacja reklamy na Facebooku – warsztaty | Kapitał Dolnoślaski

Kreacja reklamy na Facebooku – warsztaty

Komentarzy (0) Biznes

29 stycznia w Idea Hub Wrocław odbędą się warsztaty „Kreacja reklamy na Facebooku: połączenie słowa i obrazu”. Swoją wiedzą z zakresu tworzenia kampanii we wrocławskim Idea Hub podzieli się Grzegorz Mikosza, partner w agencji Preludium oraz specjalista od komunikowania w Internecie.

Uczestnicy spotkania zapoznają się z elementami niezbędnymi do stworzenia atrakcyjnej kreacji graficznej. Nauczą się łączyć formy takie jak tekst, obraz i video, aby w efekcie powstała reklama doskonała. Prowadzący szkolenie wyjaśni, co decyduje o wysokiej skuteczności kreacji i przedstawi sprawdzone metody budowania spójnych form przekazu. Omówi także czynniki, które wpływają na koszt realizacji działań reklamowych i podpowie jakie podjąć kroki, by ostateczna wersja reklamy w pełni odpowiadała naszym oczekiwaniom.

Nie zabraknie również wskazówek dotyczących formułowania komunikatów tekstowych i narzędzi, po które warto sięgnąć podczas pracy nad projektem. Na zakończenie spotkania prowadzący przedstawi dobre i złe praktyki w realizacji kreacji reklamowych i udowodni, że nawet najlepszy koncept czasem wymaga odświeżenia.

Grzegorz Mikosza jest certyfikowanym specjalistą w zakresie komunikacji w Internecie. Na co dzień, jako partner we wrocławskiej agencji Preludium, zajmuje się opracowywaniem oraz wdrażaniem systemów komunikowania za pomocą stron www i mediów społecznościowych. Jest autorem strategii, administratorem kilkunastotysięcznych społeczności, twórcą kampanii reklamowych Facebook Ads oraz ekspertem Brand24 w projekcie „Experts Hub”.

Warsztaty „Kreacja reklamy na Facebooku: połączenie słowa i obrazu” odbędą się 29 stycznia w Idea Hub przy ul. Świętego Mikołaja 72 we Wrocławiu. Informacje o zapisach znajdują się na profilu Idea Hub Wrocław na Facebooku oraz w serwisie Evenea pod adresem: https://kreacjareklamynafacebooku.evenea.pl/

Udostępnij...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *