W październiku oficjalne otwarcie Wroclavii

Komentarz (1) Aktualności, Biznes

18 października swoich pierwszych klientów powita Wroclavia – nowoczesne centrum handlowo-biurowe, zintegrowane z dworcem autobusowym Polbus. W obiekcie będzie można odnaleźć lokale marek, których dotąd we Wrocławiu nie było, a także pierwsze w mieście kino IMAX.

Aż 18% powierzchni najmu Wroclavii zostało przeznaczone na rozrywkę i gastronomię. Na poziomie +2, w sąsiedztwie całorocznych zielonych ogrodów, które zajmą łącznie ponad 4 tys. m kw., na klientów czekać będzie strefa Grand Kitchen z potrawami z całego świata, serwowanymi przez najlepsze międzynarodowe i lokalne restauracje. Na tym samym poziomie znajdzie się też 20-salowe kino Cinema City z pierwszym w mieście IMAXem oraz jedyna we Wrocławiu sala zabaw Fikołki. Piętro niżej znajdzie się dostępny przez całą dobę klub fitness CityFit.

We Wroclavii znajdować się będą także sklepy, które dotąd były we Wrocławiu niedostępne, m.in.: Steve Madden, Forever 21, Uterqüe, Run Colors, Goldi, U.S. Polo Assn., Lacoste, Loft 37, a także Jack & Jones, Yamamay, Carpisa, La Mallorquina, Estée Lauder, Tenatelli Optique, Okaidi, Petit Bateau czy Tape à l’œil.

– Chcemy zaproponować mieszkańcom Dolnego Śląska nową, 4-gwiazdkową jakość obsługi, nowoczesną architekturę i wyjątkową ofertę handlową – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektor Wroclavii. – Mamy nadzieję, że stworzymy unikalną i przyjazną atmosferę, która zachęci wrocławian do spędzania z nami czasu.

W gronie najemców obiektu jest także polska grupa odzieżowa LPP S.A., która zaprezentuje cały wachlarz swoich marek: Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay, a także grupa Inditex z wymienioną wcześniej marką Uterqüe i markami: Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti, Stadivarius (z nowym konceptem mody męskiej).

Flagowe sklepy otworzą we Wroclavii m.in. Peek & Cloppenburg, H&M, CCC, Kazar, czy New Look. W centrum znajdą się też liczne sklepy z biżuterią, bielizną i kosmetykami oraz oferta spożywcza, sportowa, wnętrzarska i multimedialna. Wszystkie lokale zostały rozmieszczone w taki sposób, by jak najbardziej ułatwić odwiedzającym zakupy. Na ponad 4 miesiące przed otwarciem wynajęte jest ponad 90% powierzchni handlowej Wroclavii.

Pełny spis najemców znajduje się na stronie www.wroclavia.pl

Fot. wroclavia.pl

Udostępnij...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone