W Galerii Wnętrz Domar we Wrocławiu wznowiona została bezpłatna usługa asystenta klienta. Asystent prowadzi, doradzi, wskaże interesujący produkt lub salon sprzedaży. Jest to usługa, z której coraz chętniej korzystają klienci.
Nie wszystko da się kupić przez internet. Oczywiście, okoliczności zewnętrzne wymusiły na nas dłuższe pozostanie w domach i myszkowanie w zakamarkach sieci, także z intencjami zakupu. Ale doskonale wiemy, że kupowanie mebli czy wyposażenia wymaga nie tylko obejrzenia, ale i sprawdzenia wielu dodatkowych parametrów, z których wygoda jest najważniejsza, a tę sprawdzić w sieci trudno.
Skoro o wygodzie mowa, z myślą o komforcie kupowania ale i oszczędzeniu czasu klientów na poszukiwania wyposażenia, Galeria wnętrz Domar wprowadziła na początku roku bezpłatną usługę asystenta klienta. Mateusz, bo o nim mowa, zna galerię od podszewki. Szybko wskaże interesujące klienta salony sprzedaży lub podpowie, w których znajdą poszukiwane meble. Doradzi także w wyborze artykułów wykończenia wnętrz osobom, które przeprowadzają remont. Opracuje trasę „zwiedzania”, dzięki której poznać można bliżej asortyment Domaru. Jest to szczególnie ważne bo w ponad 100 sklepach oferta jest olbrzymia i w bardzo zróżnicowanych cenach, dostępnych także dla klientów oszczędnie gospodarujących budżetem. A nie wszyscy o tym wiedzą.
Aldona Mioduszewska, dyrektor marketingu Galerii Wnętrz Domar:
„wyposażanie własnego domu to duże przedsięwzięcie. Przecież dotyczy najważniejszego dla nas miejsca. Dlatego kompetentny i uczynny asystent nie tylko służy praktyczną pomocą, ale też doradzi, oprowadzi. Chcemy, żeby nasi klienci czuli się zaopiekowani i chyba tak jest, bo coraz częściej umawiają się z Mateuszem.
Mateusz nie tylko umawia się z klientami w galerii, ale także obsługuje czat na stronie www.domar.pl. Z jego wiedzy i pomocy korzysta wielu klientów. Najczęściej pytają o konkretny mebel lub podsyłają zdjęcie a Asystent Klienta lokalizuje go w danym sklepie i przekazuje informacje. Często jednak zdarza się, że po rozmowie z Mateuszem, przychodzi do galerii i już razem przeglądają ofertę”.
Sylwia Gulewicz Wysocka, Bezpłatne Porady Architekta:
„to bardzo potrzebna usługa, ponieważ klienci często potrzebują wsparcia, rozmowy i porady. Potrzebują przewodnika bo oferta Domaru jest ogromna i czasem wyłuskanie odpowiedniego produktu jest trudne. A zwykle nie mają dużo czasu i taka konkretna podpowiedź bardzo ułatwia zakupy”.
Mateusz udziela bezpłatnych porad i wskazówek od wtorku do czwartku od 12:00 do 17:00, a w piątki i soboty od 10:00 do 18:00. Można się z nim umówić telefonicznie, pod numerem:+48 609 113 511 lub mailowo: mateusz.ozdoba@domar.pl
O Galerii Wnętrz Domar:
Wrocławska Galeria Wnętrz Domar to największa galeria wyposażenia wnętrz w Polsce. Na 24 000 m² swoje stoiska ma ponad 100 najemców, którzy mają w swojej ofercie produkty wyposażenia wnętrz i materiałów wykończeniowych – począwszy od mebli, poprzez dekoracje, wyposażenie kuchni, podłogi, dywany, firany, zasłony, tapety, oświetlenie, kominki, drzwi, schody czy okna a nawet systemy do inteligentnych domów. Ponadto w Galerii Wnętrz DOMAR znajdują się: market Biedronka i drogeria Rossmann a także restauracja, klub fitness, szkoła tańca, bank i apteka.