O zastosowaniach AI w edukacji opowie na Politechnice Wrocławskiej prof. Tomi Kauppinen z Aalto University (Finlandia). Będzie on prelegentem kolejnego spotkania w ramach Interdyscyplinarnego Seminarium Naukowego PWr.
Na wykład „Our life with AI – designing learning experiences for humans” zapraszamy we wtorek, 19 marca, do Centrum Kongresowego (bud. D-20, ul. Janiszewskiego 8). Początek o godz. 13.15
Wstęp jest wolny, obowiązują jednak wcześniejsze zgłoszenia
za pośrednictwem serwisu Evenea: https://wroclaw.tech/tomikauppinen
Prof. Tomi Kauppinen jest wszechstronnym naukowcem i nauczycielem akademickim, zajmuje się systemami poznawczymi, sztuczną inteligencją i nauczaniem online. Wykorzystuje storytelling, wizualizację informacji i rozszerzoną rzeczywistości jako narzędzia pomagające w zrozumieniu otaczającego nas świata. Na Aalto University kieruje zespołem Aalto Online Learning.
Zanim uzyskał stopień doktora, projektował aplikacje graficzne dla międzynarodowych firm, następnie pracował w Niemczech na stanowiskach typu post-doc, profesora oraz wykładowcy zewnętrznego (Privatdozent). Prof. Kaupppinen współtworzy podcast Cloud Reachers na Spotify – jest jego głównym mówcą, szkoleniowcem i gospodarzem.
Interdyscyplinarne Seminarium Naukowe to cykl skierowany do szerokiego grona odbiorców – studentów, doktorantów, pracowników naukowych i wszystkich zainteresowanych pogłębianiem wiedzy. Na Politechnice Wrocławskiej regularnie goszczą eksperci z różnych dziedzin, którzy chętnie dzielą się wynikami swoich badań.
W tym roku akademickim PWr gościła już laureata Nagrody Nobla 2023 z fizyki – prof. Ferenca Krausza, wybitnego architekta i urbanistę – prof. Keesa Christiaansea z ETH w Zurychu, światowej sławy ekspert kognitywistyki prof. Petera Gärdenforsa z Lund University, a także prof. Szymona Malinowskiego – przewodniczącego Komitetu ds. Kryzysu Klimatycznego PAN.
źródło informacji: PWr – https://pwr.edu.pl/fcp/TGBUKOQtTKlQhbx08SlkTUhZeUTgtCgg9ACFDC0RFT3RBG1gnBVcoFW8SBDRKHg/1/public/news_team/pdf/att_2024_03_15_isn_pwr.pdf