Znamy nominowanych w Konkursie „Teraz Polska”!

Możliwość komentowania Znamy nominowanych w Konkursie „Teraz Polska”! została wyłączona Aktualności

Zakończyły się oceny eksperckie zgłoszeń do tegorocznej – 34. edycji Konkursu „Teraz Polska”. Komisje Ekspertów, po przeprowadzeniu ocen jakości, zdecydowały o zakwalifikowaniu do ścisłego finału Konkursu 46 firm. O zdobycie Godła „Teraz Polska” będzie ubiegać się: 30 produktów, 12 usług i 4 innowacje. Jak co roku, wśród nominowanych znalazły się przedsiębiorstwa z wielu branż, m.in. budowlanej, spożywczej, meblarskiej, turystycznej, handlowej, elektrotechnicznej, czy informatycznej. Nie zabrakło oczywiście innowacji na skalę światową. Wszystkie nominowane zgłoszenia łączy wysoka jakość i polskie pochodzenie. Laureatów poznamy 3 czerwca br. podczas gali w Filharmonii Narodowej w Warszawie.

nominowani do 34 edycji konkursu Teraz Polska

nominowani do 34 edycji konkursu Teraz Polska

Konkurs „Teraz Polska” od ponad 30 lat wyłania i nagradza najlepsze polskie produkty i usługi, a od 2007 roku również przedsięwzięcia innowacyjne. –

Przez trzy dekady grono Laureatów rozrosło się do kilkuset podmiotów. Są to zarówno małe, rodzinne firmy jak i rynkowi giganci. Wśród firm posługujących się znakiem „Teraz Polska” są także takie, które kiedyś były niewielkie, ale przez lata, właśnie dzięki jakości, promowanej Godłem „Teraz Polska”, znacznie wzmocniły swoją rynkową pozycję – mówi Krzysztof Przybył, Prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. Polacy chętnie sięgają po towary i usługi oznaczone biało-czerwonym znakiem „Teraz Polska”, ponieważ odnajdują w nich to czego szukają – najwyższą jakość i polskie pochodzenie.

Jak co roku, spektrum nominowanych jest szerokie. Od produktów spożywczych i budowlanych przez aplikacje i systemy informatyczne, meble, technikę grzewczą, aż do usług handlowych, ubezpieczeniowych i telekomunikacyjnych. Konkurs „Teraz Polska” pokazuje to, co najlepsze w krajowej gospodarce: różnorodność branż oraz solidność i kreatywność przedsiębiorców. Wspólnym mianownikiem zgłoszeń, które otrzymały nominacje do nagrody jest wysoka jakość.

Godło „Teraz Polska” na przestrzeni ponad 30 lat stało się marką samą w sobie. Jego prestiż umacniają przejrzyste procedury konkursowe, obiektywizm, kompetencja i niezależność ekspertów. Co roku Fundacja powołuje Branżowe Komisje Ekspertów, składające się z ekspertów gospodarczych, towaroznawców i specjalistów branżowych. Ich zadaniem jest rozpatrywanie zgłoszeń nadsyłanych przez podmioty ubiegające się o przyznanie Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”.

Tegoroczna edycja Konkursu dostarczyła wielu bardzo ciekawych i innowacyjnych zgłoszeń z różnych branż. Jako organizatorów cieszy nas, że po raz kolejny dopisali uczestnicy Konkursu. Były to zarówno małe firmy, działające lokalnie, jak i duzi rynkowi gracze eksportujący swą ofertę na rynki zagraniczne. Warto dodać, że poziom ich zgłoszeń był bardzo wysoki. Ponad 35% przedsiębiorstw uzyskało podczas oceny jakości wynik 900 lub więcej punktów na 1000 możliwych. A skoro jesteśmy przy ocenach, to warto wspomnieć, że do ich przeprowadzenia Fundacja skorzystała z pomocy blisko 20 Instytutów Badawczych i Uczelni. Jak co roku niezależni eksperci przebadali i ocenili wszystkie zgłoszenia pod kątem ich jakości i niezawodności. Wyniki prac ekspertów pokazują też jak niełatwe zadanie stoi teraz przed Kapitułą, aby wybrać i nagrodzić najlepsze zgłoszenia – mówi Michał Lipiński, Dyrektor Konkursu. Z puli 46 nominowanych, Kapituła Konkursu pod przewodnictwem prof. Michała Kleibera wybierze laureatów.

Korzenie Konkursu „Teraz Polska” sięgają początku lat 90. czyli okresu transformacji gospodarki i tworzenia wolnego rynku. Pojawiła się wtedy inicjatywa Polskiego Programu Promocyjnego, której celem było promowanie i wspieranie polskich przedsiębiorstw na rynku rodzimym i zagranicznym. 30 lat później polskie firmy uporały się już z przemianami systemowymi i stanęły w obliczu nowych i równie wymagających wyzwań.

Godło „Teraz Polska” należy do najefektywniejszych znaków promocyjnych. Od ponad 30 lat pomaga Polakom w podejmowaniu decyzji zakupowych. Według badań konsumenckich 70% respondentów uważa, że produkty i usługi oznaczone symbolem „Teraz Polska” charakteryzują się wysoką jakością, są nowoczesne oraz posiadają atut krajowego pochodzenia.

Ani pandemia ani wojna w Ukrainie nie osłabiła silnej pozycji Godła „Teraz Polska”. Wręcz przeciwnie. Mimo, że konsumenci zwracają obecnie większą uwagę na cenę, to nadal kluczowymi czynnikami decydującymi o zakupie są jakość i polskie pochodzenie. Wysoka rozpoznawalność znaku „Teraz Polska” wśród konsumentów wspomaga działania promocyjne i budowanie marki laureatów Konkursu, a także wzbudza zaufanie do przedsiębiorstwa wśród kontrahentów i partnerów biznesowych.

Kapitał społeczny i gospodarczy zgromadzony pod symbolem „Teraz Polska” ma wielki potencjał, aby pracować na rzecz rozwoju Polski i jej promocji w świecie. Tym ważniejsze jest, by pokazywać dobre wzory – popularyzować przepis na sukces, oparty na jakości i zaufaniu konsumentów – kwituje prof. Kleiber, przewodniczący Kapituły Konkursu.

źródło informacji: Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego, organizator Konkursu „Teraz Polska”  –  https://terazpolska.pl/pl/a/Poznaj-nominowanych-w-Konkursie-Teraz-Polska

 

PEŁNA LISTA NOMINOWANYCH

Udostępnij...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone