W pierwszej edycji European Content Awards agencja content marketingowa Elephate z Wrocławia może liczyć aż na sześć statuetek. Jak podają organizatorzy, wyniki konkursu poznamy 27 lutego na uroczystej gali w Krakowie.
W tym roku w ramach European Content Awards po raz pierwszy zostaną wręczone nagrody za najlepsze kampanie i strategie content marketingowe zrealizowane w 2019 roku. Elephate to jedna z czterech polskich agencji, które trafiły na shortlistę konkursu.
Wrocławska agencja content marketingowa została nominowana w pięciu kategoriach:
* najlepsza kampania w branży retail – za współpracę z GaleriaMarek.pl;
* najlepsza kampania w branży finansowej – za współpracę z iKalkulator.pl;
* najlepsza kampania w branży turystycznej – za współpracę z Triverna.pl;
* najlepsza kampania B2B – dwie nominacje za współpracę z ALEO.com;
* najlepsza mała agencja content marketingowa w 2019 roku.
– Szczególnie cieszy nas nominacja dla najlepszej małej agencji content marketingowej. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy w Elephate sporo się zmieniło: postanowiliśmy w pełni wyspecjalizować się właśnie w obszarze content marketingu i PR-u. Doskonałe wyniki naszych klientów pokazują, że to była dobra decyzja, a statuetka European Content Awards byłaby miłym ukoronowaniem roku pełnego wyzwań – mówi Wojtek Mazur, założyciel agencji.
O statuetkę dla najlepszej małej agencji content marketingowej Elephate powalczy z brytyjską agencją Digitaloft oraz holenderską Hey Honey.
Elephate działa w obszarze content marketingu już od 2012 roku. Dziś agencja realizuje projekty dla kilkunastu klientów – m.in. z Polski, Wielkiej Brytanii, USA, Holandii i Belgii. Na swoim koncie Elephate ma już nagrodę dla najlepszej małej agencji SEO w Europie oraz trzy statuetki Power of Content Marketing za kampanie kreatywne zrealizowane na polskim rynku.
Nagrody European Content Awards zostaną wręczone podczas uroczystej kolacji i ceremonii wręczenia nagród w Starej Zajezdni w Krakowie w czwartek 27 lutego 2020 r.
LISTA NOMINOWANYCH:
KAMPANIA INFORMACYJNA ROKU
Bluerank & Wittchen – Podróż oparta na danych
Claneo GmbH – Mister Auto: Driving Cities Index 2019
Elephate & GaleriaMarek.pl – Jak modne są polskie miasta?
MediaCom powered by GroupM & Akzo Nobel – Wydłużenie czasu spędzanego na treściach dzięki sztucznej inteligencji
Peak Ace & faireparterie – Sharenting: Przekształcanie posiadanych danych w zarobione media
Peak Ace & kartenmacherei – How Data opowiada historie ślubne
Odzież Peak Ace & Yours: Body Shaming – nie musimy się ukrywać
FINANSOWA KAMPANIA INFORMACYJNA ROKU
Digitaloft i Veygo – Sukces SEO dzięki Digital PR
Elephate & iKalkulator.pl – Objaśnienie finansów UE
Ewolucja guru wyszukiwania i pieniędzy – ile warte są twoje dane?
Mindshare UK & Legal & General – A Million Imaginary Friends
ROAST & InsureandGo – Odkryj ciekawe
Do końca i Bikesure – Forever Bikes
Widoczność i Raiffeisen Bank – kampania SEO
Wolfgang Digital & Zurich Life – Zaplanuj swoje marzenia
Yard & Sainsbury’s Bank – Kampania pożyczek domowych
KAMPANIA ROKU NA TEMAT PODRÓŻY / WYPOCZYNKU
72Point & Heathrow Express – Flower Express
Kolekcja Dorchester – Przewodniki po mieście #DCmoments
Elephate & Triverna.pl – Podróżując lokalnie po Polsce
s360 & Sinatur – Zwycięstwo dzięki zawartości w konkurencyjnym przemyśle konferencyjnym
Wolfgang Digital & Arctic Adventures – Game of Climate Change
KAMPANIA ROKU DOTYCZĄCA TREŚCI ROZRYWKOWYCH
Evolved Search & Tombola – Postaw na podejście oparte na treści
Gruvi & Gutek Film – Pasożyt: Inteligentna technologia Gruvi i cyfrowa kampania marketingowa
Verve Search – Insta Wealth for Buzz Bingo
Wavemaker & Sky – We Believe in Series
NIE W PRZYPADKU KAMPANII ROKU NA RZECZ TREŚCI CHARYTATYWNYCH / CHARYTATYWNYCH
Adwise i gmina Rijssen-Holten – gmina tworzy tajemnicę, staje się wirusowa i dociera do 30% wszystkich młodych mieszkańców w mniej niż 2 tygodnie!
Światowe Forum Ekonomiczne – wywiad strategiczny
KAMPANIA ROKU W MEDIACH / TREŚCIACH WYDAWNICZYCH
72Point & Volkswagen – największa w Wielkiej Brytanii sieć ładowania pojazdów elektrycznych
Mikulas Prokop i SME – Aktualności Wydarzenia Strategia treści SEO
KAMPANIA ROKU DOTYCZĄCA TREŚCI B2B
Elephate & ALEO.com – AI Women in Business
Elephate & ALEO.com – Analiza perspektyw biznesowych w Europie
LVB & PostNL – Sukces na zamówienie
s360 & Sinatur – Zwycięstwo dzięki zawartości podczas konferencji konkurencyjnej
Promocje sprzedaży – Kampania LinkedIn marek konsumenckich
Semetrical & The Craftory – Inwestowanie 50 milionów dolarów w zrównoważony biznes
Unbabel & FAVO Studios – Zrozumienie z serią wideo Unbabel
Up & More – poza sezonem bez powodu! Kampania content marketingu dla H + H
Upswing – raport widoczności branży
KAMPANIA INFORMACYJNA ROKU B2C
Kliknij Consult & Viessmann – Strategia zorientowana na użytkownika prowadzi do 3000% wzrostu liczby sesji organicznych
connective3 & thortful – Budowanie linków i inspirowanie zakupów poprzez strategiczną kreatywność
Digitaloft i ICMP – Fake Followers
Digitaloft i Veygo – Sukces SEO dzięki Digital PR
Elevate Digital & Pip Studio
Ewolucja wyszukiwania – jazda Wybierz wydajność leasingu samochodu na pole position
Peak Ace & faireparterie – Sharenting: Przekształcanie posiadanych danych w zarobione media
Peak Ace & kartenmacherei – How Data opowiada historie ślubne
Odzież Peak Ace & Yours – Body Shaming: Nie musimy się ukrywać
Verve Search – narodowy stres dla zdrowia Babilonu
KAMPANIA TREŚCI FMCG ROKU
ROAST & Maiiro – Pack of Lies
Semetrical & Equinox Kombucha – For The Kombucha Curious
OGÓLNOEUROPEJSKA KAMPANIA INFORMACYJNA ROKU
Hej, kochanie i JBL z DEPT i GoSpooky – #StartaParty: ogólnoeuropejska kampania promująca imprezę
Mikulas Prokop i SME – Aktualności Wydarzenia Strategia treści SEO
TREŚĆ STRATEGIA ROKU
Digitaloft i Veygo – Sukces SEO dzięki Digital PR
Ewolucja guru wyszukiwania i pieniędzy – ile warte są twoje dane?
Mikulas Prokop i SME – Aktualności Wydarzenia Strategia treści SEO
Peak Ace & faireparterie – Sharenting: Przekształcanie posiadanych danych w zarobione media
Peak Ace & kartenmacherei – How Data opowiada historie ślubne
Odzież Peak Ace & Yours – Body Shaming: Nie musimy się ukrywać
ROAST & InsureandGo – Odkryj ciekawe
Semetrical & The Craftory – Inwestowanie 50 milionów dolarów w zrównoważony biznes
Upswing – raport widoczności branży
Whites & Medme – większa zawartość, większa świadomość zdrowotna
KAMPANIA ROKU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Adwise i gmina Rijssen-Holten – gmina tworzy tajemnicę, staje się wirusowa i
dociera do 30% wszystkich młodych mieszkańców w mniej niż 2 tygodnie!
Agencja Whites & PKO Bank Polski – Gramy razem z PKO Bankiem Polskim!
Pomysły Big Brand i Nextbase – Yes I Cam
Kolekcja Dorchester – Przewodniki po mieście #DCmoments
Hej, kochanie i JBL z DEPT i GoSpooky – #StartaParty: ogólnoeuropejska kampania promująca imprezę
Peak Ace & Sephora – The SEPHORA Germany Glow-up: Make up behemoth beauty with social media
Up & More – Komunikacja w mediach społecznościowych dla polskiego oddziału Carnilove
Wavemaker i Huawei – Psmart 2019 DoubleTap
Wavemaker & Sky – We Believe in Series
Wolfgang Digital & Zurich Life – Zaplanuj swoje marzenia
KAMPANIA TREŚCI WIDEO ROKU
Elevate Digital & Pip Studio
LVB & PostNL – Sukces na zamówienie
To The End & Adrian Flux – Influx
Trunk & 32Red – seria legend
Wavemaker i Huawei – Psmart 2019 DoubleTap
Światowe Forum Ekonomiczne – wywiad strategiczny
ZINTEGROWANA KAMPANIA INFORMACYJNA ROKU
72Point & Lyst – The Denim Report
Digitaloft i Veygo – Sukces SEO dzięki Digital PR
Peak Ace & kartenmacherei – How Data opowiada historie ślubne
Semetrical & Equinox Kombucha – For The Kombucha Curious
Shepherd & Wedderburn – Szkocja w 2050 r .: Wykorzystanie naszego globalnego potencjału
Widoczność i incon – długoterminowa kampania informacyjna
Wavemaker i Huawei – Psmart 2019 DoubleTap
Wavemaker & Sky – We Believe in Series
NISKOBUDŻETOWA KAMPANIA INFORMACYJNA ROKU
Tapeta Acquiro Digital & I Love – Filtrowane domy
Kliknij Consult & Viessmann – Strategia zorientowana na użytkownika prowadzi do 3000% wzrostu liczby sesji organicznych
Digitaloft i ICMP – Fake Followers
Digitas & ESERP – Education Loves Content
Elevate Digital & Pip Studio
HomeToGo – kampania kobiecych podróży solo
JBH & FOOTY.com – Ranking stadionów sportowych według doświadczenia fanów
Mikulas Prokop i SME – Aktualności Wydarzenia Strategia treści SEO
DigitalPlus 24 × 7 – The Story Dhoom Maacha-Le
Widoczność i LEXIKA – kampania SEO
ROI CONTENT CAMPAIGN OF THE YEAR
Bluerank & DOZ – Treść recepty na sukces
Digitaloft i Veygo – Sukces SEO dzięki Digital PR
Hej, kochanie i JBL z DEPT i GoSpooky – #StartaParty: ogólnoeuropejska kampania promująca imprezę
LVB & PostNL – Sukces na zamówienie
Peak Ace & Sephora – The SEPHORA Germany Glow-up: Make up behemoth beauty with social media
KAMPANIA ROKU NA WPŁYWY / ZASIĘG
Ubezpieczenie Fluential & Adrian Flux – kampania o wpływie głębszym niż próżność
MediaCom North & Inca – Odwiedź Birmingham i West Midlands Railway / London Northwestern Railway: #WMexperiences Influencer Campaign
Verve Search – Insta Wealth for Buzz Bingo
Wavemaker i Huawei – Psmart 2019 DoubleTap
Wavemaker & Sky – We Believe in Series
WŁASNY ZESPÓŁ DS. TREŚCI ROKU
Zwycięzca tej kategorii zostanie ogłoszony wieczorem ceremonii wręczenia nagród
AGENCJA MARKETINGU MAŁYCH TREŚCI ROKU (MNIEJ NIŻ 20 PRACOWNIKÓW)
Digitaloft
Słoń
Hej skarbie
AGENCJA MARKETINGU DUŻYCH TREŚCI ROKU (21 LUB WIĘCEJ PRACOWNIKÓW)
Ewolucja wyszukiwania
drzewo
Wyszukiwanie Verve