European Content Awards: aż 6 nominacji dla wrocławskiej agencji Elephate

Możliwość komentowania European Content Awards: aż 6 nominacji dla wrocławskiej agencji Elephate została wyłączona Aktualności, Biznes, firma tygodnia

W pierwszej edycji European Content Awards agencja content marketingowa Elephate z Wrocławia może liczyć aż na sześć statuetek. Jak podają organizatorzy, wyniki konkursu poznamy 27 lutego na uroczystej gali w Krakowie.

elephate logo

W tym roku w ramach European Content Awards po raz pierwszy zostaną wręczone nagrody za najlepsze kampanie i strategie content marketingowe zrealizowane w 2019 roku. Elephate to jedna z czterech polskich agencji, które trafiły na shortlistę konkursu.

Wrocławska agencja content marketingowa została nominowana w pięciu kategoriach:

* najlepsza kampania w branży retail – za współpracę z GaleriaMarek.pl;
* najlepsza kampania w branży finansowej – za współpracę z iKalkulator.pl;
* najlepsza kampania w branży turystycznej – za współpracę z Triverna.pl;
* najlepsza kampania B2B – dwie nominacje za współpracę z ALEO.com;
* najlepsza mała agencja content marketingowa w 2019 roku.

– Szczególnie cieszy nas nominacja dla najlepszej małej agencji content marketingowej. Przez ostatnie kilkanaście miesięcy w Elephate sporo się zmieniło: postanowiliśmy w pełni wyspecjalizować się właśnie w obszarze content marketingu i PR-u. Doskonałe wyniki naszych klientów pokazują, że to była dobra decyzja, a statuetka European Content Awards byłaby miłym ukoronowaniem roku pełnego wyzwań – mówi Wojtek Mazur, założyciel agencji.

O statuetkę dla najlepszej małej agencji content marketingowej Elephate powalczy z brytyjską agencją Digitaloft oraz holenderską Hey Honey.

Elephate działa w obszarze content marketingu już od 2012 roku. Dziś agencja realizuje projekty dla kilkunastu klientów – m.in. z Polski, Wielkiej Brytanii, USA, Holandii i Belgii. Na swoim koncie Elephate ma już nagrodę dla najlepszej małej agencji SEO w Europie oraz trzy statuetki Power of Content Marketing za kampanie kreatywne zrealizowane na polskim rynku.

Nagrody European Content Awards zostaną wręczone podczas uroczystej kolacji i ceremonii wręczenia nagród w Starej Zajezdni w Krakowie w czwartek 27 lutego 2020 r.

LISTA NOMINOWANYCH: 

KAMPANIA INFORMACYJNA ROKU

Bluerank & Wittchen – Podróż oparta na danych

Claneo GmbH – Mister Auto: Driving Cities Index 2019

Elephate & GaleriaMarek.pl – Jak modne są polskie miasta?

MediaCom powered by GroupM & Akzo Nobel – Wydłużenie czasu spędzanego na treściach dzięki sztucznej inteligencji

Peak Ace & faireparterie – Sharenting: Przekształcanie posiadanych danych w zarobione media

Peak Ace & kartenmacherei – How Data opowiada historie ślubne

Odzież Peak Ace & Yours: Body Shaming – nie musimy się ukrywać

 

FINANSOWA KAMPANIA INFORMACYJNA ROKU

Digitaloft i Veygo – Sukces SEO dzięki Digital PR

Elephate & iKalkulator.pl – Objaśnienie finansów UE

Ewolucja guru wyszukiwania i pieniędzy – ile warte są twoje dane?

Mindshare UK & Legal & General – A Million Imaginary Friends

ROAST & InsureandGo – Odkryj ciekawe

Do końca i Bikesure – Forever Bikes

Widoczność i Raiffeisen Bank – kampania SEO

Wolfgang Digital & Zurich Life – Zaplanuj swoje marzenia

Yard & Sainsbury’s Bank – Kampania pożyczek domowych

 

KAMPANIA ROKU NA TEMAT PODRÓŻY / WYPOCZYNKU

72Point & Heathrow Express – Flower Express

Kolekcja Dorchester – Przewodniki po mieście #DCmoments

Elephate & Triverna.pl – Podróżując lokalnie po Polsce

s360 & Sinatur – Zwycięstwo dzięki zawartości w konkurencyjnym przemyśle konferencyjnym

Wolfgang Digital & Arctic Adventures – Game of Climate Change

KAMPANIA ROKU DOTYCZĄCA TREŚCI ROZRYWKOWYCH

Evolved Search & Tombola – Postaw na podejście oparte na treści

Gruvi & Gutek Film – Pasożyt: Inteligentna technologia Gruvi i cyfrowa kampania marketingowa

Verve Search – Insta Wealth for Buzz Bingo

Wavemaker & Sky  – We Believe in Series

 

NIE W PRZYPADKU KAMPANII ROKU NA RZECZ TREŚCI CHARYTATYWNYCH / CHARYTATYWNYCH

Adwise i gmina Rijssen-Holten – gmina tworzy tajemnicę, staje się wirusowa i dociera do 30% wszystkich młodych mieszkańców w mniej niż 2 tygodnie!

Światowe Forum Ekonomiczne – wywiad strategiczny

KAMPANIA ROKU W MEDIACH / TREŚCIACH WYDAWNICZYCH

72Point & Volkswagen – największa w Wielkiej Brytanii sieć ładowania pojazdów elektrycznych

Mikulas Prokop i SME – Aktualności Wydarzenia Strategia treści SEO

 

KAMPANIA ROKU DOTYCZĄCA TREŚCI B2B

Elephate & ALEO.com – AI Women in Business

Elephate & ALEO.com – Analiza perspektyw biznesowych w Europie

LVB & PostNL – Sukces na zamówienie

s360 & Sinatur  – Zwycięstwo dzięki zawartości podczas konferencji konkurencyjnej

Promocje sprzedaży – Kampania LinkedIn marek konsumenckich

Semetrical & The Craftory – Inwestowanie 50 milionów dolarów w zrównoważony biznes

Unbabel & FAVO Studios – Zrozumienie z serią wideo Unbabel

Up & More – poza sezonem bez powodu! Kampania content marketingu dla H + H

Upswing  – raport widoczności branży

 

KAMPANIA INFORMACYJNA ROKU B2C

Kliknij Consult & Viessmann  – Strategia zorientowana na użytkownika prowadzi do 3000% wzrostu liczby sesji organicznych

connective3 & thortful – Budowanie linków i inspirowanie zakupów poprzez strategiczną kreatywność

Digitaloft i ICMP  – Fake Followers

Digitaloft i Veygo  – Sukces SEO dzięki Digital PR

Elevate Digital & Pip Studio

Ewolucja wyszukiwania – jazda Wybierz wydajność leasingu samochodu na pole position

Peak Ace & faireparterie – Sharenting: Przekształcanie posiadanych danych w zarobione media

Peak Ace & kartenmacherei  – How Data opowiada historie ślubne

Odzież Peak Ace & Yours – Body Shaming: Nie musimy się ukrywać

Verve Search – narodowy stres dla zdrowia Babilonu

 

KAMPANIA TREŚCI FMCG ROKU

ROAST & Maiiro – Pack of Lies

Semetrical & Equinox Kombucha – For The Kombucha Curious

 

OGÓLNOEUROPEJSKA KAMPANIA INFORMACYJNA ROKU

Hej, kochanie i JBL z DEPT i GoSpooky – #StartaParty: ogólnoeuropejska kampania promująca imprezę

Mikulas Prokop i SME – Aktualności Wydarzenia Strategia treści SEO

TREŚĆ STRATEGIA ROKU

Digitaloft i Veygo – Sukces SEO dzięki Digital PR

Ewolucja guru wyszukiwania i pieniędzy – ile warte są twoje dane?

Mikulas Prokop i SME – Aktualności Wydarzenia Strategia treści SEO

Peak Ace & faireparterie – Sharenting: Przekształcanie posiadanych danych w zarobione media

Peak Ace & kartenmacherei – How Data opowiada historie ślubne

Odzież Peak Ace & Yours – Body Shaming: Nie musimy się ukrywać

ROAST & InsureandGo – Odkryj ciekawe

Semetrical & The Craftory – Inwestowanie 50 milionów dolarów w zrównoważony biznes

Upswing – raport widoczności branży

Whites & Medme – większa zawartość, większa świadomość zdrowotna

 

KAMPANIA ROKU W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

Adwise i gmina Rijssen-Holten – gmina tworzy tajemnicę, staje się wirusowa i

dociera do 30% wszystkich młodych mieszkańców w mniej niż 2 tygodnie!

Agencja Whites & PKO Bank Polski – Gramy razem z PKO Bankiem Polskim!

Pomysły Big Brand i Nextbase – Yes I Cam

Kolekcja Dorchester – Przewodniki po mieście #DCmoments

Hej, kochanie i JBL z DEPT i GoSpooky – #StartaParty: ogólnoeuropejska kampania promująca imprezę

Peak Ace & Sephora – The SEPHORA Germany Glow-up: Make up behemoth beauty with social media

Up & More – Komunikacja w mediach społecznościowych dla polskiego oddziału Carnilove

Wavemaker i Huawei – Psmart 2019 DoubleTap

Wavemaker & Sky – We Believe in Series

Wolfgang Digital & Zurich Life – Zaplanuj swoje marzenia

 

KAMPANIA TREŚCI WIDEO ROKU

Elevate Digital & Pip Studio

LVB & PostNL – Sukces na zamówienie

To The End & Adrian Flux – Influx

Trunk & 32Red – seria legend

Wavemaker i Huawei – Psmart 2019 DoubleTap

Światowe Forum Ekonomiczne – wywiad strategiczny

 

ZINTEGROWANA KAMPANIA INFORMACYJNA ROKU

72Point & Lyst – The Denim Report

Digitaloft i Veygo – Sukces SEO dzięki Digital PR

Peak Ace & kartenmacherei – How Data opowiada historie ślubne

Semetrical & Equinox Kombucha – For The Kombucha Curious

Shepherd & Wedderburn – Szkocja w 2050 r .: Wykorzystanie naszego globalnego potencjału

Widoczność i incon – długoterminowa kampania informacyjna

Wavemaker i Huawei – Psmart 2019 DoubleTap

Wavemaker & Sky – We Believe in Series

NISKOBUDŻETOWA KAMPANIA INFORMACYJNA ROKU

Tapeta Acquiro Digital & I Love – Filtrowane domy

Kliknij Consult & Viessmann – Strategia zorientowana na użytkownika prowadzi do 3000% wzrostu liczby sesji organicznych

Digitaloft i ICMP – Fake Followers

Digitas & ESERP – Education Loves Content

Elevate Digital & Pip Studio

HomeToGo – kampania kobiecych podróży solo

JBH & FOOTY.com – Ranking stadionów sportowych według doświadczenia fanów

Mikulas Prokop i SME – Aktualności Wydarzenia Strategia treści SEO

DigitalPlus 24 × 7 – The Story Dhoom Maacha-Le

Widoczność i LEXIKA – kampania SEO

 

ROI CONTENT CAMPAIGN OF THE YEAR

Bluerank & DOZ – Treść recepty na sukces

Digitaloft i Veygo – Sukces SEO dzięki Digital PR

Hej, kochanie i JBL z DEPT i GoSpooky – #StartaParty: ogólnoeuropejska kampania promująca imprezę

LVB & PostNL – Sukces na zamówienie

Peak Ace & Sephora – The SEPHORA Germany Glow-up: Make up behemoth beauty with social media

 

KAMPANIA ROKU NA WPŁYWY / ZASIĘG

Ubezpieczenie Fluential & Adrian Flux – kampania o wpływie głębszym niż próżność

MediaCom North & Inca – Odwiedź Birmingham i West Midlands Railway / London Northwestern Railway: #WMexperiences Influencer Campaign

Verve Search – Insta Wealth for Buzz Bingo

Wavemaker i Huawei – Psmart 2019 DoubleTap

Wavemaker & Sky – We Believe in Series

 

WŁASNY ZESPÓŁ DS. TREŚCI ROKU

Zwycięzca tej kategorii zostanie ogłoszony wieczorem ceremonii wręczenia nagród

AGENCJA MARKETINGU MAŁYCH TREŚCI ROKU (MNIEJ NIŻ 20 PRACOWNIKÓW)

Digitaloft

Słoń

Hej skarbie

 

AGENCJA MARKETINGU DUŻYCH TREŚCI ROKU (21 LUB WIĘCEJ PRACOWNIKÓW)

Ewolucja wyszukiwania

drzewo

Wyszukiwanie Verve

 

Udostępnij...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone