Podstawy komunikacji konstruktywnej – WARSZTATY

Możliwość komentowania Podstawy komunikacji konstruktywnej – WARSZTATY została wyłączona Aktualności, Nauka, porady ekspertów

Dolnośląska Izba Gospodarcza oraz Helena Borys Coach & Trener Rozwoju Osobistego zapraszają na mini warsztat z podstaw komunikacji konstruktywnej w dniu 25 kwietnia 2019 r. w godz. 10.00 – 13.00, który odbędzie się w sali konferencyjnej Dolnośląskiej Izby Gospodarczej.

Zapraszamy na 3-godzinny warsztat, podczas którego dowiecie się Państwo jak:

– zadbać o precyzję i jasność komunikacji
– jak odróżniać interpretacje i oceny od faktów
– zwiększyć świadomość komunikacyjną
– rozpoznawać i uwzględniać potrzeby własne i innych

Zdarza się, że przeszkodą na drodze porozumienia stają się interpretacje, które pojawiają się zamiast faktów.  Uczestnicy nauczą się, jak odróżniać jedne od drugich oraz uzyskać pełną jasność oraz precyzję co do opisywanych zdarzeń i sytuacji.

Doświadczą również w jaki sposób umiejętność rozpoznawania emocji może przyczynić się do wzrostu zrozumienia siebie i drugiej osoby, a tym samym do skuteczniejszego porozumiewania się. Trudne emocje, z którymi wiele osób
nie potrafi sobie poradzić, zaczynają być postrzegane jako informacja o niezaspokojonych potrzebach.

Uczestnicy w wyniku udziału w warsztacie:

• dowiedzą się czym jest komunikacja konstruktywna oraz tego jak ważny jest sposób, cel i intencja tego, co komunikujemy.
• poznają 4 kroki komunikacji konstruktywnej opartej na Porozumieniu Bez Przemocy Marshalla Rosenberga.
• dostrzegą znaczenie wpływu emocji na komunikację, a także dowiedzą się jak rozwijać inteligencję emocjonalną, która pozwoli budować postawę wygrana – wygrana
• dostrzegą potrzeby i perspektywy innych osób, co stanowi kluczową kompetencję, do prowadzenia trudnych rozmów.

Sylwetka trenera
Helena Borys:
Profesjonalny Certyfikowany Coach Biznesowy & Trener Rozwoju Osobistego. Ukończyła 1,5 roczną Szkołę Trenerów Rozwoju Osobistego we Wrocławiu oraz wiele innych kursów i szkoleń, w tym 4 miesięczny kurs „NVC w relacjach
zawodowych”. Posiada 11 letnie doświadczenie w pracy z projektami i zarządzaniem zespołem. Uważa, że jedną z podstawowych i najważniejszych kompetencji jest komunikacja. Relacja z innym człowiekiem zawsze zaczyna się od nas i od tego, jak się porozumiewamy. Skuteczna komunikacja to sztuka, która wymaga pewnych umiejętności – bo gdy to robimy dobrze, budujemy z innymi wyjątkowe i trwałe relacje.

UWAGA: Rejestracja na wydarzenie wyłącznie poprzez link:
https://dig-komkonstruktywna.evenea.pl

Udostępnij...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone