Chatbot Wrocławia, całodobowy punkt informacji turystycznej

Możliwość komentowania Chatbot Wrocławia, całodobowy punkt informacji turystycznej została wyłączona It

Chatbot Wrocławia jest odpowiedzią na rosnące potrzeby informacyjne zarówno mieszkańców jak i turystów odwiedzających miasto. Jest źródłem informacji, które krótko i trafnie poinformuje pytających o turystycznych możliwościach stolicy Dolnego Śląska (aktualne imprezy, koncerty, repertuary kin i teatrów, komunikacja, hotele….) .

Chatbot został oddany na przełomie września i października minionego roku i pracuje na fanpage’u Visitwroclaw.eu, stronie dedykowanej turystom odwiedzającym Wrocław, jak poinformował Mariusz Pełechaty, dyrektor kreatywny w Studiu KODA Bots, twórcy chatbota. 

Jak działa wrocławski bot turystyczny?

Wystarczy kliknąć w przycisk “wyślij wiadomość” na fanpage’u Visit Wrocław, a chatbot na podstawie aktualnych informacji ze strony visitwroclaw.eu odpowiada i odsyła do interesujących treści. Użytkownik na początku drogi określa temat, który go interesuje i przegląda wprowadzenia do artykułów. Jeśli coś szczególnie go zainteresuje – przechodzi na stronę www., na której znajdzie więcej informacji. 

Na dzień dzisiejszy chatbot obsługuje pytających w języku polskim. Jeśli pojawiają się zapytania po angielsku, kieruje do anglojęzycznej wersji strony visitwroclaw.eu. Miasto rozważa wprowadzenie nie tylko anglojęzycznego odpowiednika ale również kolejnych języków: niemieckiego, hiszpańskiego, czeskiego.

Należy zaznaczyć, że wrocławski bot turystyczny jest praktycznym narzędziem komunikacji z odbiorcami, a powstał we współpracy Biura Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego Wrocławia, agencji be frank! oraz KODA Bots.

KODA Bots to studio projektujące chatboty wykorzystujące algorytmy sztucznej inteligencji i autorską platformę integrującą się z dowolnym API. Firma należy do Hexe Capital, wrocławskiej grupy spółek oferujących rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu w Internecie.

Udostępnij...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone