Commerce Transformation Days – cyfrowa transformacja sprzedaży

Możliwość komentowania Commerce Transformation Days – cyfrowa transformacja sprzedaży została wyłączona Aktualności, It

Już 10-11 października w Sheraton Grand Hotel w Krakowie odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja poświęcona cyfrowej transformacji sprzedaży – Commerce Transformation Days.

Po pięciu edycjach Kongresu Dyrektorów E-commerce, który organizowany był od 2014 roku przez Unity Group, przyszedł czas na zmiany.
Po pierwsze, poszerzone grono organizatorów, do którego obok Unity Group, dołącza ICAN Institute, wydawca „Harvard Business Review Polska” oraz „MIT Sloan Management Review Polska”. ICAN to lider w propagowaniu najnowszych trendów i metod zarządzania, od ponad 20 lat wspiera rozwój i działalność polskich przedsiębiorstw i menadżerów poprzez tworzenie programów rozwojowych, organizację konferencji i wydawanie licznych publikacji. Dodatkowym gwarantem wysokiego poziomu merytorycznego konferencji jest Rada Programowa, która składa się z liderów transformacji cyfrowej, rozumiejących potrzeby zmian. Wśród nich znajdują się m.in. Jacek Jaworski (UPC Polska), Michał Przybysz (Gemini), Bernard Gołko (Souter Investments).

Po drugie, postawiliśmy na poszerzenie zakresu tematycznego, bo wiemy, że e-commerce to za mało – linia trendu przesuwa się mocno w kierunku „just commerce”. W nadchodzącej edycji, oprócz przedstawicieli branży e-commerce, do grona uczestników zaproszeni zostali właściciele firm, dyrektorzy IT oraz dyrektorzy ds. rozwoju. Tak zróżnicowane grono uczestników pozwoli na przekrojową dyskusję o cyfrowej transformacji sprzedaży z kilku perspektyw, takich jak: dystrybucja, retail, e-commerce, usługi masowe.

Konferencja prowadzona będzie w interaktywnej formule nastawionej na pozyskiwanie narzędzi, wskazówek i inspiracji. Do współpracy merytorycznej zaproszeni zostali wybitni eksperci z Polski i zagranicy m.in.: Robin Müller, CTO Tagesspiegel, Anna Bogdańska, Digital Development Director w RTV Euro AGD, Artur Piekarczyk, współzałożyciel Allwins.org. Opowiedzą oni m.in. o:
* szeroko pojętej cyfrowej transformacji sprzedaży w sektorze B2B i B2C, w tym także sprzedaży usług, nadchodzących trendów w branży commerce i e-commerce oraz kierunków jej rozwoju,
* zmieniających się procesów i stosowania nowych technologii w służbie cyfrowej sprzedaży, przełomowych metod analitycznych w sprzedaży (np. narzędzi z zakresu machine learning, Big Data i Customer Intelligence),
* innowacji, które rewolucjonizują procesy sprzedaży i zakupów, sposobów wdrażania w firmie skalowalnych modeli sprzedaży,
* zastosowania sztucznej inteligencji w procesie zakupowym,
* rewolucyjnego przejścia z e-commerce do „just commerce”.

Zmiany, które dotykają cały commerce są niezwykle dynamiczne, wielowymiarowe, wymagają wiedzy i doświadczenia. Nie ma chyba bardziej efektywnej drogi rozwoju niż wymiana wiedzy z innymi, a Commerce Transformation Days jest właśnie takim wydarzeniem, które powinno być obowiązkowym puntem na mapie branżowych spotkań.
Commerce Transformation Days to event dla wizjonerów, praktyków biznesu i strategów – wszystkich tych, którzy chcą iść z duchem innowacji technologicznej.

 

Najważniejsze informacje
Nazwa konferencji: COMMERCE TRANSFORMATION DAYS 2019
Gdzie: Kraków, Sheraton Grand Kraków
Kiedy: 10-11 X 2019
Strona wydarzenia: https://commercedays.pl/

 

Udostępnij...Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone